Saturday, June 23, 2012

Cherating,Terengganu

 Ya Allah, dah lama betul aku tak update blog nih. Rindu pula rasanya.Huhu..
Alhamdulillah, kini aku dapat sambung belajar ke UiTM Kampus Dungun,Terengganu. Course Computer Science And Mathematics. Course ni pilihan aku yang kedua.

Okeyy~~ 
Nak citer perjalanan nak ke Dungun ni, lama giler..
Panas bontot duduk dalam kereta lama2. First day bertolak aku ingat lagi hari apa. Hari tu hari Khamis bersamaan hari lahir aku yang ke-18. huhu.. 
(jap2, nk bg ucapan skit..hehe)
** Terima kasih pada yang wish birthday kat Fb and Twitter..hehe~~
okey2, pastu kami satu family bermalam di Pantai Cherating. Pantai tu sgt cantik,tapi agak bosan sebab kurang aktiviti2 di laut. So, bnyk org yg mandi manda sahaja kat situ.





haa..tengok la tu,betapa happynya mereka dapat mandi pantai.
**eh, lawa jugak amik gambar pakai phone aku nih.
nak tau tak,aku pakai corby 2. kalau korg nk tau laa..haha :D





haa..nampak tak bayang2 tu? tu la bayang2 aku..ahaha!! :p



 smart tak?? sebelah kiri tu, jari2 kaki aku.
**tu pon nk bg tau =.="



Cherating,1 Jun- Istana pasir hasil usaha arkitek yang tidak bertauliyah bernama Liyana Zamri.
Uniknya istana ini, kerana kesengetan ke sebalah kanan. Anda tidak akan jumpa istana yg hebat ini dimana-mana.
(Petikan dari surat khabar "Berita Auta")



korang nak tau tak,first day aku kat pantai cherating ni, aku terkejutz sebab kat sini ada banyak obor2 yang mcm kat atas ni. ^
Tapi jgn risau kalau korang dtg sini, kebanyakkannya obor2 yang dah mati.Obor2 ni mati kat tgh2 laut, dipukul ombak dibawa ke tepi2 pantai. Jadi,semua obor2 yang aku jumpa semuanya dah mati.


The next day, aku sampai juga ke Dungun. 
:D


okey... cerita akan bersambung...sambungan cerita di Terengganu. Ni baru kat Pahang.Bersambung sebab aku malas nk upload gambar hari nih.
HAHA! 
Terima kasih.


Jumpa lagissssss............






P/S: Saya mohon dari hujung jari hingga ke otak jika ada kata2 yang membuatkan pembaca blog ni merasa meluat,menyampah, atau annoying giler.. saya hanya manusia biasa. 
:)

No comments: